انا مش هنساك علشان بهواك

Posted by momen ahmed - -


بيقولى انساه

بيقولى

انا تعبان جدا من امبارح

يا حبيي امبارح فات وعده ومات

بيقولى خلاص انا اخد قرار

هابعد ونساك

طب انا فين في حياتك

متخوتش قرار من غيري ان لسة معك

بيقولى

هابعد واجي على نفسي

من زمان وانت بتيجي على نفسك

ما كفاية قساية ورحمها شوية نفسك يا حبيبي تعبات وخالص

بيقولى

لو بتحبني انساني

اذاي انساك

وانا روحي معك

وعمري ليك وقلبي معك

بيقولى

عاوزك تفكر في نفسك وتبقي احسن واحد

اذا كنت قوي فا انا قوى بيك
ومن غيرك نفسي ضعيف
نفسي مكسوره
بيقولى

بحبك

بعد كل الكلام اللى فات
بيقولي بحبك
طب لية الكلام

مش عارف لية

طب لية؟


بتقولي أنساك

عشان أنساك انا لازم ابعد عن قلبي

عن روحي

عن اي حاجة بتقول فاكراك بتقولي أنساك

إزاي انساك

ده انا كل مكان وياك روحته لسه بروحه

يمكن الاقيك وانا بستناك انا لازم أنسى إني قابلتك

إني بحبك إني مفيش حاجة تنسيني الي انا عشته معاك

انا لازم اكون واحد غيري وانا مش غيري

انا اسمي حبيبك مش هنساك انا لازم أنسى إني قابلتك

إني بحبك إني مفيش حاجة تنسيني الي انا عشته معاك

انا لازم اكون واحد غيري وانا مش غيري

انا اسمي حبيبك مش حنساك ليه رحت بعيد

وسايبني وحيد ده انا من غيرك قلبي يخاصمني نفسه يسيبني

استغرب حضني وانا مش وياك ده انا روحي تروح

لو مني تروح وحياتك متقوليش انسى انا مش هنسى

انا هنسى حبيبي

انا انساك انا عمري ما هنسى اني قابلتك

إني بحبك

يعني مفيش حاجة تنسيني الي انا عشته معاك

عمري ما اكون واحد غيري

انا مش غيري انا اسمي حبيبك

مش هنساك انا عمري ما حنسى اني قابلتك

إني بحبك يعني مفيش حاجة تنسيني الي انا عشته معاك

عمري ما اكون واحد غيري

انا مش غيري

انا اسمي حبيبك

مش هنساك

انا مش هنساك علشان بهواك
بحبك