كلما تذكرتك تذكرت

Posted by momen ahmed - -


لديك رسالة جديده


هذا ما ظهار على تليفوني المحمول


وعند فتح الرسالة لم يتعرف تليفونى على الرقم الموجود


فا هو من الارقم مجهول


وكانت الرسالة تقول


كلما تذكرتك


تذكرت الزمن الجميل


انت وحشني


كان نفسي.................


بس ونتهات الرسالة


على اساس انى انا اكامل


واغانى اغانية تامر حسني


كل مرة بشوفك فيها بابقة نفسي اه اه


كدة يعنى


وعند النظار مرة اخر للرقم


اكتشفت انه رقم احمد حبيبي السابق


ذلك الشخص الخاين


الكذاب


المخدع


الغشاش


المريض


فا لم اشعر بنفسي


الا وانا اكتب له هذا الرد


كلما تذكرتك تذكرت


زمن الكذب والخيانه


وانت لا تساوى شي بلنسب لى


ونفسي تنسني


فا انت مريض


وانا لا اريد ان امرض مرة اخره


انا اسف انى بدا الموضوع من الاخر


بس اكيد في يوم هكتب الموضوع من الاول


وكل ما اريد ان انهي به حديثي


كما قال حسين الجسمي


قول رجعت ليه يا حبيبي


قصدي ياللي كنت حبيبي


ضعت بعدي .. كرهت بعدي ..


وجيت ندمان خلاص


حعتبر اللي قلته كلام قلته وخلاص


كل ده ومعرفتش اني خلاص نسيت


كنت فين وأنا قلبي كان محتاج هواك


بقولك ايه إرجع يا ريت لمكان ما جيت


جاي ليه بتقوللي نادم عللي فات


جاي ليه بتقول مهمة الذكريات


ما أفتكرش اني أفتكرك من ماضيك


أفتكر ايه والا ايه من حب مات


يوم ما رحت وغبت عني


قلت لا الحياه من بعد منك


إنت إيه فكرت إني هموت عليك


لو بموت أنا عمري تاني ما ها بقى ليك


إنت جيت وفارقت زي ما جيت


مشيت مش حفكر فيك وروح لو روحي فيك

6 Responses so far.

  1. Anonymous says:

    يامؤمن احمد فعلا بيموت عليك و سيبه يندم شويه
    وانت كداب كبير اوى ومخادع لانك عايز ترجع لاحمد وكل اللى بتقوله ده كلام

  2. momen ahmed says:

    صديقي ماجد
    انت تعرف جيدا
    اني لا احب
    الكذب والخيانة
    وهو يمتلك كل هذه الصفات
    فلا يمكن الرجوع مرة اخرة له
    مهم كانت النتاجة

  3. Anonymous says:

    انت يا مؤمن بتفكرنى باغنيه نجاه ايظن
    انا لاافكر فى الرجوع اليه
    واول لما تشوفه بتبقى حاتتجنن
    يعنى لو جيه قالك نرجع لفرز وحايبقى ليك لوحدك حاتقول لا
    مايتهياليش

  4. masternino says:

    والله قلبت علينا المواجع ياولد ليه بس كده بس عموما اتمنى لك السعادة والهناء وربنا يوفقك للى فيه الخير
    تحياتى
    صديقك العجوز

  5. momen ahmed says:

    صديقي مستر نينو

    صاحب الكلامات الجميلة انت مليئ بلشباب فا العجز وتقدم السن لا ينطبق على شخص مثلك ملي بلحياه والحب والحنان فا انت ابو الشباب

  6. Anonymous says:
    This comment has been removed by a blog administrator.