رسالة لم يتم ارساله

Posted by momen ahmed - -



في يوم مولدي


اجتمع الجميع


الصديق


والاخ


اجتمع الجميع ومعهم


الفل والياسمين والورد والزهر


ولكن اين الحبيب


في يوم مولدي


كنت افكر فيه


احلم بيه


اشعر انى وحيد وسط الجميع


كانت كل امنياتي


ان اراه


أضمه إلى صدري


فامسكت هاتفي


وكتب له


وقالت


حبيبي


مش عارف اعيش من غير


حبك


عنيك


هواك


حضنك


لو قولت لك


عيزك


حبك


ريدك


ماذا تقول؟


يجب ان تعلم جيدا


انى هواك مش قادر انسه


ولا انساك


انا ليك


لعيونك


لحضنك


لقلبك


بجد بحبك


يمكن اكون غلط


لم قولت انسك


بس انت غلط كثير


وكنت بسامح وانسي


انسي واصفي وسامح


وحب >>>(مؤمن


وبعد ان كتب الرساله


واستعاتيت لارسال الرساله


ترجعت


لا اعرف لماذا ؟!!


فانا اعرف انى لا يمكنانى انا اعيش وهو بعيد عني


ولكن انا اشعر بالخوف


فانا لا اريد ان تمر الايام في عامي الجديد دون ان يكون بجانبي


فاهو حياتي


وروحي


وايامي


وراحتي


i miss you

4 Responses so far.

  1. magnon says:

    صديقي

    العيش بدون الحبيب كالموت لا يختلف المعنى ابداً

    ربنا يرجعلك حبيبك على خير يارب

    انا حزين جداً لفراقه لك أتمني أن يرى البوست الهايل ده ويرجع

  2. فعلا لما الواحد يكون لوحده من غير حبيبه بيبا حزين جدازحتي لز لو اليوم كله فرح وسعادة بيبا حزين من جوه ومحدش بيحس بيه

  3. Anonymous says:

    ربنا يرجعلك حبيبك بسلامه و مايحرمكمش من بعض
    تحياتي ليك
    صديقي

  4. momen ahmed says:

    صديقي مجنون
    شكرا ليك وانا حزين جدا انى انت حزين على حزنى
    ويارب يرجع
    ...................
    صديقي حسونه
    فعلا لم بيكون الشخص من غير حبيب بيكون حزين جدا بتكون الحياه من غير طعم
    ...................
    اجندا حمرا
    ربنا يسمع منك

    بجد شكرا ليكم جميعا