مبتعلمش

Posted by momen ahmed - -


مبتعلمش

بغيرو القلب مبيحلمش

ينام الليل خسارة انا فى هوا مبنمش

يروح ويغيب وينسانى

ولما يجنى من تانى يسامحه القلب فى ثوانى

كأنه ليالى متألمش

وليه دايما تعديلو وراضى القلب بقليلو

بياخد منى واديلوو

قلبى بحبى مبيبخلس

وليه دايما تعديلو وراضى القلب بقليلو

بياخد منى واديلووقلبى بحبى مبيبخلس

مبتعلمش

بغيرو القلب مبيحلمش

ينام الليل خسارة انا فى هوا مبنمش

يروح ويغيب وينسانى ولما يجنى من تانى

يسامحه القلب فى ثوانى كأنه ليالى متألمش

وليه بتعدى ايامى

تهرب منى قدامى غرامى دة كل احلامى

وليه احلامى مبتكلمشو

ليه بتعدى ايامى تهرب منى قدامى

غرامى دة كل احلامى

وليه احلامى متكلمش

مبتعلمش

بغيرو القلب مبيحلمش

ينام الليل خسارة انا فى هوا مبنمش

يروح ويغيب وينسانى ولما يجنى من تانى

يسامحه القلب فى ثوانى كأنه ليالى متألمش

مبتعلمش

i miss you

6 Responses so far.

  1. romeo says:

    اختيار جميل جدا
    رجعتنى لاحاسيس كانت غابت عنى شوية
    كلمات الاغنية بتعبر عن صفة غابت عن كتير مننا

    الوفاء

    بقى نادر جدا
    ولا اخلاص
    اهى ايام وبنعيشها

    تحياتى لك
    روميو

  2. Unknown says:

    هو انت قصدك مين
    الف ولا
    شين
    انا مش فاهم بصراحه
    لان موقف الاتنين هو نفس الموقف
    بس انا احساسى انه الف لانه هو اللى اثرك فيك وكان فيه بينك وبينه علاقه اكثر وضحا وصراحه من شين
    ياريت تحدد حتى لو بحرف

  3. اللة يكون في عونك

  4. Anonymous says:

    العزيز مؤمن
    من أحب الأغنيات في ألبوم انغام الاغنيه اللي انت اختارتها ادائها فيه جميل و اللحن و الكلمات روعه
    طالما فيه حب يبقي فيه تضحيه
    تحياتي ليك و لأختيارك الجميل

  5. masternino says:

    الله عليك يا مؤمن
    جميلة فعلا ومؤثرة
    قلبت علينا المواجع
    بس مش مهم
    المهم نحب ونحس الحب
    علشان نعيش
    مانقدرش نعيش من غير حب

  6. momen ahmed says:

    شكرا ليك يا روميو وليك كمان يا حسونا ونت كمان يا اجندا حمرا وصديقي الغالى مستر نينو انا مش قادر اقول اكثر من كدة علشان بجد تعبان من الدنيا
    اما ماجد احمد فا الرد في بوست imiss you
    شكرا للجميع بجد
    مؤمن